Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boot Opknappen

• Alex

Hallo allemaal,

Mijn vader heeft een boot van 11 bij 4 (geloof ik) en die is op sterven na dood. We willen hem eigenlijk op gaan knappen maar daarvoor moet ie op het droge.

Heeft iemand een tip waar, in de omgeving rotterdam, wij de boot kunnen opknappen? We willen er de tijd voor nemen.

Bedankt,

Groet,

Alex

• Alex

4 meter is wel overdreven volgens mij…. :s

• Mireille

Wij knappen ook een bootje op, in Lage Zaluwe. Het bootje kan daar desgewenst in een loods, alleen mag je daar niet slijpen en lassen, buiten de loods wel.

Aardige mensen hoor, je kan ook je boot laten behandelen. Misschien is het net iets te ver vanaf Rotterdam, het is denk ik ongeveer een half uurtje rijden.

• Alex

Bedankt voor de reactie, maar dit is idd te ver.

Wij wonen in Zoetermeer en Rotterdam is de maximale afstand..

Succes met opknappen!

Groet,

Alex

• Robert

Hoi Alex,

Is het gelukt? ik zit namelijk met dezelfde vraag.

Ik heb een boot van 3 bij 7 en ligt in de omgeving van Rotterdam. Bij mij moet de boot ook uit het water en ergens op een plek opgeknapt worden.

Weet jij waar ik de boot uit het water kan halen en waar in Rotterdam je boten gedurende een paar maanden op de kant kan opknappen in de stijger?

Gr. Robert

• Inge

Hoi!

Ik ben ook op zoek naar een plaats in omgeving rotterdam om onze BM 16m2 op te knappen. We moeten schuren en lakken. Ik las over de plaats in Lage Zwaluwe, dat zou kunnen! Heeft iemand een adres / contact gegevens van de loods?

groetjes Inge

• danielle vermeer

test

• danielle vermeer

Hoi Mireille

Heb je dat adres in lage zwaluwe waar jij je boot laat opknappen?

Ben nl. ook hard op zoek voor opslag voor 4 bootjes.

Alvast bedankt,

Groetjes Danielle

De Picknickboot