Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht Testbank Monteur Dieselengines

  • Danny Hariyanto

    Wij zijn voor onze productie afdeling op zoek naar een techneut met ervaring in de dieselmotoren voor het testen en analyseren van technische gegevens tijdens het testen van nieuwe geassembleerde dieselmotoren.

    Taken en verantwoordelijkheden:

    • Het installeren van motoren op de proefstand.

    • Het testen van motoren en generatorsets volgens specificatie.

    • Het beoordelen van de performance van de motor en eventueel de motor hiernaar aan te passen.

    • Het verwerken van de data in een protocol via Excel.

    • Het onderhouden van de proefstand-installatie.

    Opleiding

    MTS WTB, LTS, dieseltechniek

    Ervaring

    Ervaring met het werken met (scheeps)dieselmotoren. Affiniteit met computers.

    Ons Aanbod

    Een uitdagende functie binnen een internationale organisatie. Wij bieden een salaris conform de CAO metaal/elektro en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Het gaat om een functie direct op contract bij het desbetreffende bedrijf. Verder wordt doorgroei en ontwikkeling van medewerkers actief gestimuleerd.

    Meer info

    Voor meer informatie over de vacature kun je bellen of mailen naar:

    036-5328515, 036-5334455 of danny.hariyanto@manpower.nl .

    Je kunt vragen naar Danny Hariyanto.

  • Michel Hoppen

    Wacht netjes af ..

    Groeten

    Michel Hoppen

  • Dirk Jan Kooij

    Geachte Heer/Mevrouw,

    Ik zag de vacature staan voor monteur dieselengines. Nu zie ik wel aan de datum, dat het al een enige tijd geleden is dat u deze vacature geplaatst hebt. Mijn vraag is of deze nog steeds open staat. Zo ja dan ben ik graag geïnteresseerd in deze baan en zou ik meer info hierover willen.

    Momenteel ben ik werkzaam bij de Koninklijke Marine Onderzeedienst en zit aan het einde van mijn contract aan. Daarom ben ik rond aan het kijken naar een geschikte baan. Mijn passie voor Diesel motoren is groot en wil daar in de toekomst graag op door gaan. Vooropleiding is MBO werktuigbouwkunde.

    Ik hoop spoedig op een antwoord van u.

    Met vriendelijke groet,

    D.J. Kooij

    Kpl. TDW op Hr. Ms. Dolfijn