Dag Maarten,
Ik zoek te werken op een bouw of restauratie project van een zeilboot.
Misschien kan je mijn hulp gebruiken ?
Ik kan lassen en ben goed in schrijnwerkerij. Heb ook ervaring in scheepselektricitiet.
Negen jaar geleden heb ik een klassieke hout zeilboot gekocht (10,30m). Ik heb hem gedurende een jaar opgeknapt. Heb dan ook een volledige nieuwe elektrische systeem geplaats. (Batterij lader, omvormer, zonnepannelen, windgenerator, verlichting, diverse electronica, …enz.)
En dan ben ik er twee jaar mee gaan zeilen op de middelandse zee.
Een paar jaren geleden heb ik een stalen zeiboot casco gekocht (41 ft).
Ik heb hem verder afgelaast, gezandstraalt en geschildert. Hij lig nu te wachten op verder afwerking.
Ik ben ook drie jaar actief geweest als aanneemer in huizen renovatie, en heb ervaring met het renoveren en maken van meubelen.
En ik zeil sinds ik 7 jaar ben.
Ik ben 35 jaar, franstalig maar spreek vlot nederlands. Ik woon in Antwerpen maar afstand heeft geen bezwaar. Ik zou 4 a 5 dagen per week kunnen werken en eventueel in mijn bestelwagen blijven slapen.
Ik vraag een uurloon van 15 €. Is eventueel te bespreken, naar gelang het duur van het werf, de nodige gereedschappen, enz…
Als je interesse of vragen heb, kan je me gerust een mail sturen, of bellen naar 0032 474 92 32 19.
Vriendelijke groeten,
Xavier.