Hoi,
Iemand ervaring met Baril coatings? Heb de keus tussen International en Baril voor een zeegaande kotter.
Van Baril heb ik nog nooit gehoord dus mijn voorkeur is vooralsnog International.
Alle ervaringen zijn welkom.
James
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGeachte heer,
Ik verkoop al 15 jaar producten,die Baril Coatings verkoopt. Oorspronkelijk kocht ik deze produkten gekocht bij Fortis Coatings. De laatstgenoemde is overgenomen door Baril. Voor de doe 't zelver verkoop ik PUR- verven in een en twee componten -uitvoering. Uniek voor nederland zijn de vochthardende een component type. Sommige kunnen al gebruikt worden vanaf 5 C en R.V. van 90 %. Als u de technische dokumentatie van de twee componenten coatings vergelijkt van de diverse fabrikanten zult u niet veel verschillen zien, maar de prijs is sterk verschillend. Onze coatings behoren tot de goedkoopste. Meer informatie bel of stuur een E-mail. Ook toepasbaar op de meeste bestaande verlagen.
Frael,im- en export. Tel. 035-5257379
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?