Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Polyester bootconstructie

• Derksen J.J.

Ik zoek contact met iemand die goed bekend is met de praktische kant van de polyester botenbouw.

Dat wil dus zeggen, iemand die dagelijks met het bouwen van polyester boten doende is, maar bovendien zoveel kennis van zaken heeft om te kunnen adviseren over de constructie van een polyester boot van ongeveer 8,00 meter lang, de opbouw van de laminaten en praktische adviezen kan geven over het maken van pluggen en mallen, het oplossen van lossingsproblemen, het kiezen van de juiste constructies.

• A3

www.kochoutkonstrukties.nl

• Bart Van Der Aa

Beste Vaartuigliefhebbers

Ik heb een nieuw vaartuig ontwikkelt en onworpen en in modell geouwd, dit vaartuig is inmiddels gepatenteerd .

Ik zoek nu naar de het juiste bedrijf dat dit vaartuig op ware grote kan bouwen , plusmines 3,5 m lang en 2m breed.

Het is een alles in een vaartuig , je kunt er mee gaan vissen toeren schieen tochten maken en stoeen .

Er kan een inboord motor in , of een buitenboord motor achter tot ongeveer 140 pk . en is onzinkbaar .

Polyester lijkt mij het meest voor de hand liggend bouwmateriaal.

Ken U een persoon in de omgeving van Brabant , laat het mij even weten.

• Harmattan

Hi Bart,

Heb je al iemand gevonden om je ontwerp te bouwen?

Harmattan