Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanlegsteiger jacht

• Henk

Wie heeft er info of weet waar ik terecht kan voor een aanlegsteiger en loopbrug voor het afmeren van mijn jacht, eventueel om zelf te maken.

• aaltje

Beste henk,

In Hellevoetsluis vlak bij de oude tramhaven ligt een grote ijzeren loopplank te koop voor 700 Euro. Hij ligt er zo te zien al een tijd dus misschien kan je wel onderhandelen. Je moet maar even informeren naar het telefonnummer. Volgen de week kom ik daar en zal het nummer voor je opschrijven. Je hoort nog wel van ons.

Alice en Victor

• aaltje

Beste Hrenk,

Jij bent toch niet de eigenaar van de vroegere Johanna Cornelia?

Alice en Victor

• max

hoi henk

als je drijvende steigers zelf wil maken dan heb ik 2e hands piepschuimblokken

voor te koop . deze zijn ook gebruikt voor drijvende steigers.ik had 2 steigers van 60 meter lang dus ik heb er genoeg van lxbxh 120 x 100 x 25 cm

• kees

Beste Max,

Ik ben al een tijdje op zoek naar piepschuim blokken, ik vroeg mij af of ik die van jou kan overkopen, of misschien weet jij een winkel waar ik die blokken kan kopen?

Hoop wat van je te horen.

Groet Kees Gardner