Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verplaatsbaar scheepsdek

• joost

ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen waar ik bedrijven vindt die scheepsdekken maakt die verrolbaar en tegelijk gestapeld worden.

ik zie ze regelmatig op binnenvaartschepen zitten, maar ik heb geen idee waar dat gemaakt wordt.

ik wil ze voor een andere toepassing gebruiken, dus alle tips zijn welkom.

• j.g.muntendam

LS, probeer RODEN STAAL BV te Roden of Coops en Nieborg te Hoogezand maar eens. Succes

• Dick

Ik kan je het principe wel uitleggen, maar bedrijven die ze maken ken ik niet. De “dekken” ofwel luiken (ik denk dat je die bedoelt) zijn niet zozeer stapelbaar, maar schuiven onder elkaar. Vaak in 3 niveau's. Het hoogste luik is ook breder dan de middelste en die is weer breder dan de laagste. Afdichting geschiedt met PVC flappen en het water wat daar nog doorkomt wordt opgevangen in een watergoot en naar de zijkant van de luiken afgevoerd. Ik weet dat Damen shipyards binnenschepen bouwt waarop deze luiken gebruikt worden. Misschien kunnen zij je verder helpen.