Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bouwtekening optimist

• Arend van Duijn

graag zou ik in het bezit komen van een goede bouwtekening voor het jeugdzeilbootje de optimist. Heeft u er een, laat me het dan weten opbovenstaand email adres.

• Bertus van Spijk

Arend, ook ik ben op zoek naar deze (zelf)bouwtekeningen. Als je deze hebt gevonden kun je mij laten weten waar deze te verkrijgen zijn, bvd en mvg Bertus vS

Arend van Duijn schreef:

>

> graag zou ik in het bezit komen van een goede bouwtekening

> voor het jeugdzeilbootje de optimist. Heeft u er een, laat me

> het dan weten opbovenstaand email adres.

• Bertus van Spijk

Arend, ook ik ben op zoek naar deze (zelf)bouwtekeningen. Als je deze hebt gevonden kun je mij laten weten waar deze te verkrijgen zijn, bvd en mvg Bertus vS

Arend van Duijn schreef:

>

> graag zou ik in het bezit komen van een goede bouwtekening

> voor het jeugdzeilbootje de optimist. Heeft u er een, laat me

> het dan weten opbovenstaand email adres.

• Edward

Heren,

Het is heel eenvoudig om aan zo'n tekening te komen:

Surf naar: www.optimist.nl. Klik op “hier is meer”

Nu zit je op de alfabetische inhoudsopgave van deze site.

Klik op “bouwtekeningen”, maak 40 euro over op genoemd bankrekeningnummer van de penningmeester o.v.v. bouwtekening en hij wordt thuisgestuurd!

Veel succens en groet,

Edward

• Jody

Hoi,

Ik weet niet of het echt een optimist moet zijn of dat een soortgelijke boot ook goed is,maar kijk een op www.bateau.com en klik op “free plans” daar kan je de bouwtekeningen downloaden van de D4 dinghy die heel erg veel overeenkomsten toont met een Optimist.GRATIS!!

Veel succes,

Jody