Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

architect voor verbouw vrachtschip/luxe motor

• yvonne

Wij hebben net een luxemotor van 31 meter gekocht en willen het schip graag verbouwen aan de binnenkant. Het is een historisch schip en aan de buitenkant mogen we niets veranderen. Wij weet er een goede architect die ons hierbij kan helpen? We willen een soort “loft look” creeeren en willen een ruime en lichte uitstraling tot stand laten komen.

Alvast bedankt voor tips,

Yvonne Douwes

• Leendert

Beste Yvonne,

Je kunt het eens proberen bij:

Martin de Jager Yachtdesign

www.jensdesign.nl

Zij hebben op dit soort opdrachten ook al eens gedaan voor andere schepen waaronder een oude houten 12 meter klasse.

Met vriendelijke groeten,

Leendert

• Leendert

Beste Yvonne,

Je kunt het eens proberen bij:

Martin de Jager Yachtdesign

www.jensdesign.nl

Zij hebben op dit soort opdrachten ook al eens gedaan voor andere schepen waaronder een oude houten 12 meter klasse.

Met vriendelijke groeten,

Leendert

• willem boomstra

Wij hebben heel goede ervaringen met de scheepsarchitect Martin Bekebrede uit Workum tel. 0515 542426 voor de ombouw van onze ‘waterboot’ uit 1926

• Paul a/b Elisabeth

Klinkt erg duur die architecten, ik heb het bij mijn schip zelf gedaan (ook de uiteindelijke betimmering) ik ben nu bezig met een volgend project en ook die ga ik weer zelf doen, het is niet moeilijk en wel leerzaam, voor tips of ideeen mail maar

Paul