hallo,
ik ben benieuwd of je op een zeiljacht mag wonen dus gewoon in een haven ligt de boot en of je er dan op mag wonen?
wie weet toevallig of dit mag of niet?
alvast bedankt
groetjes koen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNee ..niet officieel…ik woon zelf op een motorkruiser..naar alle tevredenheid..hetvolgende de jachthaven valt onder een bepaald bestemmingsplan
hierin is eea bepaald omtrent “gebruik voor reacreatie etc etc”bewoning is hierin uitdrukkelijk uitgesloten…ook staat dit nogmaals in de havenreglementen…waar woont u? Steiger A nr 123!! nee gewoon lekker op je boot gaan wonen en zorgen dat je ergens ingeschreven staat..voor die bewuste persoon wored dan alleen de rioleringskosten hoger 2 personen ipv 1 !! da"s alles nog vragen mail gerust
Groetjes herman
Wat Linke Loetje zegt klopt niet..het mag gewoon niet! een jachthaven heeft geen woonbestemming en staat derhalve ook zo niet in het bestemmingsplan..wat wel klopt dat het in heeel veel havens oogluikend wordt toegestaan…ik ben gewoon veel op mijn schip!!…de haven(meesters) die niet gescharmeerd zijn van bewoning zullen dan ook vrij vroeg het water afsluiten etc etc….da“s in de winter niet echt gemakkelijk! kan ik nog net twee weken voorruit met m”n wasmachine en douche etc….en een 1500 ltr watertank..dus eea valt inderdaad met de oogluikende goedkeuring van de havenmeester..maar nogmaals..officieel mag het niet! en oh ja echte woonboten worden op sommige plekken gedoogd…niet toegestaan dus! een varend zeiljacht word dan zo van zijn plaats verdreven…als je nu een vrouw bent van rond de veertig..kom je toch lekker naast mij liggen!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?