wie woont er aan boord van zijn varende zeil/motor boot ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsPeter,
Misschien kun jij mij verder helpen en heb je wat advies voor mij. Graag zou ik willen gaan wonen op een boot. Geen woonboot dus maar het liefst een platbodem die groot genoeg is voor mij alleen om dus in te wonen. Ook moet de boot over enige vaarcapaciteiten beschikken om in het binnenwater te kunnen varen.
Ik hoop wat van je te horen!
Groeten van Ronald.
Peter,
Misschien kun jij mij verder helpen en heb je wat advies voor mij. Graag zou ik willen gaan wonen op een boot. Geen woonboot dus maar het liefst een platbodem die groot genoeg is voor mij alleen om dus in te wonen. Ook moet de boot over enige vaarcapaciteiten beschikken om in het binnenwater te kunnen varen.
Ik hoop wat van je te horen!
Groeten van Ronald.
Hoi, nou ik met het zelfde bezig als jullie, je doet veel informatie op over kopen van een varende boot en info in het blad BOTEN, komt 1 keer in de 2 weken uit.
hier staan ook veel advertenties in zodat je wat meer beeld krijgt wat evt. inbouw nog gaat kosten.
ook zijn er een hele boel scheepsmakelaars in Nederland, als jullie adressen willen, stuur me dan even een mailtje, dan stuur ik het mailtje even door. dat heb ik pas van iemand juist gekregen.
ik kijk eiegenlijk nooit op dit prikbord dus als ik jullie nog ergens mee kan helpen, mij graag persoonlijk even mailen.
groeten Chantal
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?