Hallo allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen, ik ben Cinthia, 21jr en ik heb een historich varende woonark.
Momenteel woon ik in Drachten en ik moet van de gemeente ook hier weer weg.
Hiervoor ben ik weggestuurd uit Groningen, ik lag daar aan de dijk vlakbij Dorkwerdesluis.
Na een lange procedure heb ik de moed en de kracht opgegeven om door te vechten voor mijn plekje, ik kon niet meer, en nu (terwijl ik liggeld betaal, elke maand op tijd) moet ik alweer oprotten.
Ik zoek een plekje waar ik rustig kan liggen zonder problemen, maar dan ook echt zonder problemen, geen gezeik van gemeentelijke ongein enz.
Het gaat hierom een westlander van 16 meter met een jaren 20 opbouw met glas in lood, rond dakje, granietten aanrechtje, gewoon een pippo de clouwn en mamma loe Schuitje.
Ik ga eerst de werf op om mijn schuitje te restoureren, en voor daarna zoek ik een leuke plek, wie o wie heeft ideeen tips of wat dan ook.
Het liefst in de omgeving van Drachten of in Friesland-Groningen
Natuurlijk wil ik best betalen (het zou raar zijn van niet), huur of een ligplek kopen of een ander idee maar HELP!!!!!!
Nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen, heel veel groetjes en alvat bedankt!!!!
Hooi!!!! Cinthia.