Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schepen. wrakken

• alex

Zou iemand van u mijn kunnen vertellen waar ik de informatie vandaan kan halen over scheppen die helaas gezonken zijn in onze noordzee…… van harte bedank voor de moeite ……

• jp

ik weet dat er iemand in den helder woont die alle vrakken van de noordzee in een bestand heeft zn naam weet ik niet maar iemand in het reddingsmuseum in den helder weet dat waarschijnlijk wel het kan zijn dat hij fred van der veer heet maar dat weet ik niet zeker meer succses

• wazzzzzaaa

de estonia van stena line is een paar jaar geleden in de noordzee gezonken wegens een constructiefout in de laadklep van het schip! groetjes robert.

• anja

Ben jij de axel……??????

Groeten anja en de beestenboel

Hoeveel e-mailadressen heb jij jo…….?????/

• anja

Sorry Alex.

Foutje….je bent het niet…

sorry hoor.

Ik heb je naam verkeerd gelezen.

groeten anja

• peter

koop de wrakkenkaarten van Terschelling, Vlieland en Ameland dan heb je een kaart, een locatie een jaartal en een naam van +\- 1000 schepen

• cinthia

Wrakken kaarten kun je in elk scheepsvaartmuseum kopen, ze worden geloof ik elkjaar bijgewerkt, dus koop er wel eentje die up to date is, het scheepvaartmuseum in Groningen hebben ze meer uitgebreide info.

groetjes Cinthia

• M

kijk eens op www.galerie-oosterburen44.nl

hier zijn wrakkenkaarten verkrijgbaar van Vlieland,Terschelling,Ameland en Schiermonnikoog.

• michel

ik heb niet alle replies gelezen , maar voor zover ik weet moet je in het mart. museum in rotterdam zijn .Of het al operationel is weet ik niet .Mocht je er terecht kunnen laat het me dan even weten.Het zou het archief moeten zijn van een particulier uit zeeland , die alles op een computer zou hebben gezet…..succes michel

• Jan

kijk even op www. eemsvissers.nlalex schreef:

>

> Zou iemand van u mijn kunnen vertellen waar ik de informatie

> vandaan kan halen over scheppen die helaas gezonken zijn in

> onze noordzee…… van harte bedank voor de moeite ……