Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tekeningen

  • slob

    wij hebben heel veel scheepstekeningen voor iemand die intresse heeft van binnenvaart schepen ,dit zijn complete, dus van a tot z bouw tekeningen

  • Jos Hubens

    LS,

    Wij als vereniging De Binnenvaart hebben heel veel interesse voor de scheepsbouwtekeningen van binnenvaartschepen

    Wij hebben in Dordrecht het enige documentatiecentrum Binnenvaart, daar zouden deze tekeningen prima inpassen.

    Dit Documentatiecentrum is voor 3150 leden en overig pupliek vrij toegankelijk

    Wij vernemen graag van u

    met vriendelijke groet

    Jos Hubens

    voorzitter vereniging De Binnenvaart

    www.debinnenvaart.nl

  • Piet Raaijmakers

    Ik ben geinteresseerd in scheeps tekeningen.

    Groetjes P Raaijmakers

  • slob

    ik heb scheepstekeningen van binnenvaartschepen te koop om zelf je schip te bouwen. de zijn getekend door H.W.Slob.

  • J.

    goedenavond

    Ik zie dat u scheepstekeningen heeft. Mijn neef is op zoek naar een tekening op schaal van een container/drogelading schip i.v.m modelbouw

    Is het mogelijk dat u iets via de mail kan sturen.

    B.v.d

    Jolanda

  • ilona

    hoi

    Ik had wel intresse in wat bouwtekeningen hebben mij eigen ideeen maar misschien kan men ideeen op doen van andere tekeningen dus heb wel intresse in die bouwtekeningen

  • ron

    Goeden avond \,

    ik ben op zoek naar een technische tekening van een schip. Het gaat mij om de technische aspecten. te weten installatie van cv, koeling, brandstof.

    alvast hartelijk dank

  • joost

    hallo

    ik wil een modern binnenschip bouwen zoeits als de sustento (www.vlootschouw.nl zoeken sustento

    en dus ben ik op zoek naar een tekening

    joost

  • R.Schouten

    Beste Joost,

    Ik heb je bericht gelezen,en ben zeer vereerd dat je de sustento ziet als modern binnenvaartschip,wat natuurlijk ook zo is.

    Ik weet niet precies wat je bedoeling is,maar daarover kan je contact opnemen met mij via e-mail.

    Groeten,

    R.Schouten

    m/s Sustento

  • Visser

    Graag ontvang ik van u een tekening van een binnenvaart vrachtschip met ongeveer de volgende maatvoering;

    lengte 55.78 meter

    breedte 7.63 meter

    diepgang 1.15 meter

    modeljaar 1904

    Casco en opbouw staal, gedeeltelijk luikenkap, stuurhut gedeeltelijk hout.

    Ik zal u zeer erkentelijk zijn als dit mogelijk is. Ik heb dit nl nodig voor een studieproject. Digitaal aanleveren zal helemaal perfect zijn. Een dwg, of een pdf prima!

    Alvast hartelijk dank.