Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boekje peugeot indenor

  • Rick

    Wie weet waar ik een instructie boekje van een peugeot indenor 68 pk kan verkrijgen, een copie is ook goed

  • D.Prasing

    In de bybliotheek staan in Steenwijk en misschien ook in andere bybs auto vraagbaken daar zit ook een boekje bij over de Indenor Van peugot die ook in auto's gebruikt werden. Succes

  • Henk

    Hallo,

    ik zal het kort houden. via www.google.nl daar in het zoekveld peugeot indenor in toetsen. dan bijna onder in de geopende pagina (populaire scheepsmotoren).

    Daar inloggen dan zie je links allerlei scheepsmotoren staan;“ handboeken van de motoren”. hou er rekening mee,dat o.a. volvo penta ook een tijdje de peugeot indenor heeft gemaakt en daar staat ook het werkplaats boek bij wat je kunt downloaden dit is in pdf files hier heb je arcobat raider voor nodig en ook dat programma is op deze site te verkrijgen.het geheel is allemaal gratis.

    veel suc-7

    gr. Henk Russchen

  • Henk Klaassen/Enkhuizen

    Welk type (6 cylinder?), misschien dat ik hem voor je heb zowel france als Nederlands.

  • P.J. Hoogstraten

    Geachte heer Klaassen

    Ik ben in het bezit van een 6 cylinder Peugeot diesel Indenor scheepsmotor., volgens zeggen 90 PK

    Op de motor zit een plaatje met de volgende gegevens:

    Peugeot Bowman 2217 DATE 04-71

    FJ Bowman(B'man)LTD

    Birmingham - England

    Ik ben op zoek naar een instructiebioekje, kunt u mij verder helpen? Uiteraard worden alle onkosten vergoed.

    P.J. Hoogstraten

    Rietveld 4

    3641 GS Mijdrecht

    pjhoogstraten@planet.nl

    tel. 0297 284300

  • Chris

    Ik zoek een boekje van de peugeot indernor XDP 6.90 uit 1972.

    Met vriendelijke groet,

    Chris

  • G. Wijma

    Je kan een copie kopen denk ik bij Mulder motoren in rotterdam je kan ook googelen en dan krijg ook in pdf een beschrijving mocht dit niet lukken dan heeft Mulder motoren wel een oplossing hiervoor.