Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bouwtekening-vlet

  • bram van Stockum

    Beste Michael,

    mocht je dit bericht ontvangen, het is paar jaartjes geleden zo te zien op deze site, maar ik ben opzoek naar tekeningen van een stalen vlet van rond de 4meter

    Hoop graag wat van je te horen, bram

  • marco

    Bram,

    Heb je de tekeningen inmiddels, ook ik ben op zoek…

    Kan iemand mij helpen aan tekeningen voor een open sloepje van ca 5,5 meter

    -Marco

  • marco

    Thijs, een oude discussie, maar ik heb belangstelling. Hoe kom ik met je in contact?

    -Marco

  • edwin

    goede dag

    ik zou graag wat meer info willen hebben over de vlet

    kunnen jullie mij helpen

  • fred de groot

    Wie is in het bezit van een bouwtekening voor een houten overnaadse vlet van ongeveer 5 mtr.

    en is bereid deze te verkopen. Ook als iemand me verder kan helpen, zal ik daar zeer blij mee zijn.

    M.V.G. fred de groot

  • sjors

    beste thijs het is al een paar jaar geleden die post van jouw maar zou je misschien die tekeningen ook naar mij willen mailen?

    het is voor en studie projectje.

    ik hoor het graag of iemand anders die de tekeningen bezit

    met vriendelijke groet,

    sjors van der zande

  • Vladimir Wodstok

    Beste Henkies,

    Ik weet wat jullie willen. Jullie willen een vletje. Maar ik weet natuurlijk dat jullie een sletje willen ;)

    Goed geprobeerd jongens, maar ik ben niet voor een kontgat te vangen.

    xxx Vladimir

  • Igor Padolfski

    Lieve Vladimir,

    Ik vind het jammer, dat je er achter bent gekomen. Ik had het graag met mijn mede discusanten geheim gehouden. En ja, ook fred de groot en bram van Stockum willen graag een sletje.

    Maar ik heb liever toch iets anders, doe mij maar Snolletje, om de makers van bolletje maar even te citeren.

    Veel geluk met je vrouw,

    I. Padolfski

  • Fred de Groot

    Jongens ik beken, ik wil gewoon een lekker sltje dat ik in haar kont kan neuken.

    Hoe wisten jullie dat. Ik ben zwaar gteleurgesteld in dit gedrag, maar mij vraag is weten jullie nog een leuke ****site waar ik geile sletten kan vinden.

    Fred de Groot

  • Hendrikus Batsma

    Geile batssletten,

    Ik ben dit aan het tikken terwijl mijn kont gelikt wordt maar ik heb wel een leuke site voor jullie.

    geil.nl is een leuke site.

    bel ook het nmmer 0620-555444 voor een leuke bats tiener.

    Groeten en veel neuk plezier